Team Asatizah All Star - Nadi Al-Ittihad

Team ini ditubuhkan pada bulan April 2004 untuk menjadi wadah antara asatizah bergiat dalam sukan bolasepak. Antara anggota team ini ialah asatizah daripada MUIS, Pergas, Perdaus, Madrasah, Para Imam Masjid, Pegawai Agama Masjid, penceramah bebas dan lain-lain.

Tuesday, August 09, 2005

Ulasan Match Yang Telah Lalu


Ulasan dan Komen Daripada Ustaz Raja Muzaffar :

20 Julai

Assalamu'alaikum wr.wb

Alhamdulillah...setelah 2 kali berturut2 kita menang....pada minggu ini kita seri pula...kali ini dari team Pelajar2 IPT, sepatutnya team kita lawan dgn Cargo Airport, oleh krn pihak mrk ada kematian, mrk tak dpt hadir. Keputusannya adalah seperti berikut :

Keputusan: Seri 5-5 (team kita mendahului 4-1 pada separuh masa pertama)

Penjaring : Raja (2), Yusri (2) & Ma'som 1

Para pemain : Separuh masa pertama - S.Amin (Keeper), Akhmudi (manaf), Harith, Saiful Alam, A.Rahman, Ahmad Khusairi, Zaid, Yusri, Hasi, Ma'som & R.Muzaffar

Separuh masa ke-2 - Syed Amin (keeper), Akhmudi, Harith, Manaf, Saiful Alam, Zaid, Mustaqim, A.Rahman, Maqsum, Yusri & R.Muzaffar. Hasi & Khusairi dipinjamkan kpd team lawan.

Komentar:

Utk separuh masa pertama, oleh kerana ramai pemain adalah pemain lama, jadi kefahaman baik sekali sehingga dpt menjaring 4 gol. Akan tetapi pada masa ke-2, apabila midfield kita Khusairi & Hasi bermain utk pihak lawan, team kita ada sedikit goyang dibahagian tengah, tapi alhamdulillah kita dpt bertahan hingga akhir perlawanan, terimakasih kpd Manager kita krn dpt menjaringkan gol melalui penalti pd saat2 akhir dimana keputusan seri yg kita perolehi.

Dikesempetan ini, ana ingin mengucapkan SYABASSSSSS kpd penjaga gol kita S.Amin krn bermain dgn cemerlang dgn menyelamat beberapa cubaan bahaya, jika tidak mungkin 10 gol kita kena...MARHAAAAA MARHAAAAA......mungkin dia bermain dgn baik krn darah manis...hehehehe...tungggguuu 31 Julai.

4 Julai

Assalamu'alaikum wr.wb

Alhamdulillah...2 kali berturut2....team kita berjaya menewaskan pasukan lawan...kali ini dari team Masjid Al-Iman. Keputusannya adalah seperti berikut :

Keputusan: Menang 5-3 (4-1 pada separuh masa pertama)

Penjaring : Faezin (2), Ahmad Khusairi, Mustaqim (petama menjaringkan gol) & R.Muzaffar

Para pemain : Separuh masa pertama - Hasi (Keeper), Akhmudi, Harith, Yusof (Farid), Azam, Saiful Alam, A.Rahman, Ahmad Khusairi, Mustaqim, Faezin & R.Muzaffar

Separuh masa ke-2 - Syed Amin (keeper), Akhmudi (sub by player jemputan), Harith, Manaf, Saiful Alam, Hasi, Zaid, Faezin (sub by player jemputan), A.Rahman, Maqsum & player jemputan.

Kali ini ramai pemain jemputan yg hadir.

Komentar:

Utk separuh masa pertama, oleh kerana ramai pemain adalah pemain lama, jadi kefahaman baik sekali sehingga dpt menjaring 4 gol. Akan tetapi pada masa ke-2 ramai dikalangan pemain adalah pemain jemputan, masih nampak kurang kefahaman oleh itu hanya dapat menjaringkan 1 gol saja. Walaubagaimana pun Ana ucapkan syabas kerana pada akhirnya team kita dapat mengalahkan team lawan.....Marhaaaaa marhaaaaa

Disini ana ingin ucapkan terima kasih kpd Ustaz Ulum walaupun beliau tidak dpt bermain, beliau dpt memberikan moral support dgn sokongan di luar padang.

Any komen from others player...silakan......


20 Jun

Assalamu'alaikum wr.wb

Alhamdulillah,,,setelah tewas di beberapa perlawanan akhirnya tanpa putus-asa...menang juga, kita diberitahu akan bermain dgn driver taxi...tapi mrk hantar wakil anak2 drebar taxi atau penumpang taxi....hehehehe

Keputusan : mng 5-2

Penjaring : Bro Muz (1) dan Maqsoom (4)..powerrrrrrrrrrrrrrrr (ketinggalan 0-2 pd masa pertama)

Para pemaian : Asri (jika salah nama, harap betulkan), Harith, Syed Mustafa (Azam), Manaf, Saiful (pemain baru), Mustaqim (Maqsoom), Saiful Alam, Ahmad Khusairi, Hakim, A.Rahman, R.Muzaffar.

Ref : Tidak hadir...tak leh harap....dah 2 kali kena buih dgn beliau....harap Manager Yus...leh dpt ref baru (cadangan aje)...hehehehe

Alhamdulillah perlawanan semalam kita bermain begitu enjoy sekali terutama separuh masa ke-2....alhamdullillah dgn masuknya Maqsoom pd masa ke-2..pemainan kita begitu rancak sekali.....penat tu penat juga...tapi dgn keputusan pd akhir permainan penat semua hilang...kekekeke....

Any komen from others playerssssssssssssssssssss

Sekian, harap maklum

Majulah utk Sukan

Bro Muzaffar

0 Comments:

Post a Comment

<< Home